måndag 5 april 2010

Härlig är våren

Trots den nyfalna snön som snabbt töar bort utanför så har jag ändå hunnit haft en härlig helg i vårens tecken.
Vår härligt stora balkong är nu klädd med trall som jag oljat. hade bara en tunn kofta på mig men hade god lust att jobba i bara t-shirt. Det var varmt i solen. Mammas röst "svettas in våren" dök dock upp i bakhuvudet så jag behöll tröjan på :-)
JG och jag har även fått för oss att vi har gröna fingrar och ska ge oss på att odla på balkongen. Vi har tom köpt ett litet drivhus för att få följa våra tomater, paprikor, sockärtor, chilis och diverse kryddor hela vägen från frö till skördetid :)
Vi får se hur det artar sig...

Stor skillnad, trallen var som fnöske..

Varmt och skönt i solen


På gång..

Skolprylar kan man ha till mycket :)


Nu är det bara att vänta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar