torsdag 11 mars 2010

Nya träningsmål

Nya, eller en modifiering av de gamla målen. Mina träningsmål är ett levande dokument satt säga :)

Mina träningsmål 2010

- Träna minst 3 ggr i veckan i snitt under hela 2010.

- Klara hela utfallslåten på Body Pump. (Här pratar vi bygga upp muskler kring utslitna balettknän)

- Klara 15 armhävningar på tå. (Just nu klarar jag inte ens en)

- 5 chins (om jag får hjälpvikt ska funderas på)

- Springa midnattsloppet. (Måltid bestäms senare i vår, beror på mina knän. Under 1 timme måste det bli iaf)

Träningen är numera en stor glädje i mitt liv. Det har jag mycket en speciell dam att tacka för. När jag var och besökte en av mina favoritaffärer för ett tag sedan kunde jag inte låta bli ett köpa en liten present som tack. :) Den kändes ju så hon....

1 kommentar:

  1. Fina du...jag blir rörd av dina ord.
    När jag ser dina mål blir jag verkligen glad - snacka om KONKRET. Underbart! Ser dessutom ett par mål som jag vet att du skulle klara IDAG om jag fick sitta på din axel i form av en liten djävul...eller ängel. Det mentala spelar större roll än man tror, tänk på det...

    Jag följer dig med spänning - lovar du att följa mig från den 30 mars och en knapp månad framåt..? ;)

    SvaraRadera