måndag 18 januari 2010

Beyonce and I will put a ring on it


Puh!
Hade platsat i vilken hemmaträningsvideo som helst efter dagens pass. Upptäckte till min förtret att jag inte bokat spinning och core den här måndagen som det var tänkt utan nästa måndag - upptäckte det som tur var innan jag begav mig iaf. Men där stod jag med träningskläder på i hallen. Jahapp tänkte jag då får de bli lite dansande då. Så jag drog på min spellista "träning" på ipoden och rockade loss i 45 min. Härligt att få dansa när ingen ser och känna att jag kan ta ut alla rörelser, låtsas att jag är lika snygg och dansant som Beyonce och släppa loss till "put a ring on it" på högsta volym. Sen vart det utfall och sit-ups och den otrevliga plankan. Vänta bara, snart behöver jag inte låtsas att jag ser ut som Beyonce ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar