fredag 15 januari 2010

Möte med United Sister


Har varit på möte med United Sisters idag och träffat Cecilia som är ansvarig för bland annat tjejgruppsverksamheten. Den här terminen ska jag vara tjejgruppsledare inom deras verksamhet "tjejgrupper" som är ett forum där tjejer ska få växa personer och odla både självkänsla och självförtroende. Jag träffade Cecilia första gången för 1,5 år sedan för en intervju men då var jag utomlands (jobb) under ledarskapsutbildningen och kunde därmed inte medverka. Sen har skola och jobb rullat på i rasande tempo och jag har inte haft möjlighet att engagera mig.
Men nu är studierna över (en fjuttig tenta kvar) och äntligen kan jag hoppa på tåget.
Ledarskapsutbildningen är i slutet av januari och efter sportlovet kickar vi igång.

Jag har massor av idéer inför terminen. Det här kommer förhoppningsvis bli riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar