onsdag 20 januari 2010

I början på något nytt, på något stort

Det pirrar ofta och mycket i min mage just nu. Känns som att jag står precis i början till något stort och omvälvande i mitt liv. Mycket som händer i samband med övergången till det nya deceniet.

Skolan är slut, mitt liv som business woman tar vid.
Vi har flyttat in i vår nya lägenhet som känns stor som ett palats (allt är relativt:) och har en helt underbar utsikt.
Nästa helg går jag min ledarskapsutbildning inför arbetet med United Sisters
Jag har ett väldigt spännande projekt på gång som jag inte kan avslöja något om ännu. Om det hela går i lås så är det något i särklass. Champagnekorkarna kommer smälla högt här på Kungsholmen :)

Det här är början på ett nytt kapitel i mitt liv!
Ytterligare en knopp kommer att vecklas ut och förvandlas till en vacker blomma



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar