fredag 26 februari 2010

Bilköer & missad PT


Nästan 1 och en halv timme tog det med bil från Upplands Väsby till Sthlm idag när jag skulle hem. Jag som hade PT-tid kl 18 hade inte ens chans att komma i tid. Riktigt segt.


Som tur är min PT en slavdrivare och plågoande när vi tränar men har en väldigt god själ i övrigt. Han fixade så att vi bara bokade om tiden - i kontrast till att jag förlorat en gång som jag betalat för.
Nu har jag trillat ned på sofflocket efter en fantastisk fisksoppa med saffran och ett riktigt krispigt härligt vitt vin. Alsace, Riesling - ett säkert kort :) Imorgon blir det sista kvällen med alkohol till slutet av mars Träning och gott leverne kommer prägla den närmaste tiden framöver. Men i slutet av mars är det dags för min examensfest och då råder inga förbud av något slag :) 86 % toppbetyg och anställningsavtal som konsult innan examen måste helt klart firas ordentligt!!





Nu skidskytte.
Ciao

1 kommentar:

  1. Riesling...yummie!
    Och du har helt rätt, en top student (engelska, INTE felstavad svensk särskrivning...;)) måste firas ordentligt! Bra jobbat!!!

    SvaraRadera