onsdag 10 februari 2010

Längtar tills på söndag

För första gången längtar jag faktiskt till alla hjärtans dag. Längtar tills på söndag!! Då ska jag spendera många timmar i sällskap med mina älskade syskonbarn. En stund med bilder på dem har redan fyllt mig med mer energi. Nu ska jag packa ihop för kvällen och bege mig hemåt. Nya tag imorgon. Då skriver jag min allra sista tenta dessutom.

Hur kan man annat än bli förtjust och varm inombords??

Linslus med huvudet på sned :)

 
Även om rockringen trillat ned kan man ju alltid fortsätta snurra själv.

Storebror rynkandes på näsan i solljuset

En liten älva?!



1 kommentar:

  1. Vackra bilder...jag bara ÄLSKAR energin i den med rockringen! Kärlek.
    PS. Tack för din kommentar och för att du står på min sida i anonym-kriget... ;)

    SvaraRadera