lördag 6 februari 2010

Sista helgen på Studentpalatset

Har spenderat dagen på det käre studentpalatset och konstaterar att det (antagligen) är sista gången jag lite huttrandes och sippandes på kaffe sitter djupt böjd över böckerna i dessa salar. Lite sentimental känner jag mig ändå. Det är en era som nått sitt slut. Men jag ser med spänning fram emot ett kommande projekt som kommer ligga nära den kursen som jag avslutar med min sista tenta på torsdag. Jag funderar på om jag ska se mig själv som lite småknäpp eller bara lyckligt lottad över att något så torrt som internredovisning får mig att bli eld och lågor…???



I veckan mötte jag mina första gubbar och fick återigen öva mig på att ge svar på tal. Lovar att berätta om det senare.
Nu ska jag se på melodifestivalen och äta middag innan blodsockernivån går ner på minus.
Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar