torsdag 18 februari 2010

Den fick jag äta upp?!

Senast häromdagen malde jag på om att jag minsann har blodgrupp 0 och därför inte får kräksjuka. Jag och alla andra med den här typen av blodgrupp är immuna. Jajemen!
Har aldrig haft kräksjuka tidigare. Aldrig, trots att jag träffat personer som är sjuka eller blivit det någon timme efter att jag träffat dem.

Så det var nog matförgiftning jag fick. Så måste det vara.

Jag är husom inne på min andra dag i horisontalläge. Positivt är att jag nu känner mig rätt uttråkad och inte bara slagen. Det betyder "på bättringsvägen". Men jag får nog tyvärr avboka min tid med PT imorgon. Att gå dit lite halvspak utan att ha ätit på snart två dygn är bara slöseri.




P.S. Hann inte ens äta en tugga av min härliga middag från Lina, så skulden är inte hennes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar