lördag 13 februari 2010

Darriga ben

Trots en rejäl middag, en skön stund i soffan och 8,5 timmars sömn på det (rekord?) så skakar fortfarande benen en aning när jag böjer mig ned efter något. Anar att träningsvärken som med största sannolikhet dyker upp i morgon inte blir nådig. Blir alldeles lagom med en Body Pump uppföljd av en halvtimme på bandet i lugnare tempo. Kommer nog få bukt med ömmande rygg och ben.

Ser redan fram emot nästa fredag och nästa pass. Jäklar vad han kör med mig. Just what I need!
På slutet av timmen igår jag jag helt utmattad men envis som jag är så vill jag ju köra alla övningarna till max ända in i kaklet. Då har jag stor nytta av att någon under de avslutande magövningar säger "Inga böjda ben nu! För varje gång du böjer benen får du göra en till, OK?!!. Nu ökar jag tempot. KÖR!"
I love him!!  :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar